رسانه سرگرمی فرهنگی هنری

_-_-_-_-_-_-_-_royal-team_-_-_-_-_-_-_-_-

رسانه سرگرمی فرهنگی هنری

_-_-_-_-_-_-_-_royal-team_-_-_-_-_-_-_-_-

متن آهنگ برگ از سیاوش قمیشی

مثله برگی خشک و تنها رویه شاخه موندم اینجا می ترسم 
تویه چنگ وحشی باد برم از خاطر و از یاد بپوسم 
همه ی روزای من ‍‍‌، قصه ی بودن من ، 
تویه آینه ی دلم 
مثله شب سیاه و سرده ، مثله ابرا رنگِ درده 

تو شتاب لحظه ها من ، با خودم یکه و تنها می دونم 
تو سراب این افق تا سفر نهایت اینجا می مونم 
همه ی روزای من ‍‍‌، قصه ی بودن من ، 
تویه آینه ی دلم 
مثله شب سیاه و سرده ، مثله ابرا رنگِ درده 

مثله یه غروب تنها ، که میشینه پشت ابرا 
یه سکوت بی پناهم 
تویه این بیهودگی ها لحظه ها رو می شمارم 
انتظار هر نگاهم 

مثله برگی خشک و تنها رویه شاخه موندم اینجا می ترسم 
تویه چنگ وحشی باد برم از خاطر و از یاد بپوسم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد